3 sexpositioner, du kan bruge i stedet for at træne ;)

Det er et velkendt faktum, at god sex har en masse gode fordele. Udover det indlysende, så kan det også hjælpe med at forbrænde et par kalorier. Hvis du også gerne vil vide hvilke sex stillinger, der er bedst til at forbrænde lidt kalorier, når nu du er i lagnerne, så læs med her.

Missionær. Selvom det er den mest almindelige sexposition og har et dårligt ry for at være ”dovn og fantasiløs”, tro det eller ej, så kan du stadig få en god træning ved blot at ligge på ryggen. Missionær efterligner nemlig det velkendte gulv – /numse bro hofte løft. Den øvelse, der har fokus på numsen og hofter. Så tager du en omgang missionær kan du snildt træne dine gluten muskler, hamstring og lænden. Og hvis du virkelig vil slå to fluer med et smæk, så prøv at holde dine mavemusker så stramme som muligt, mens du arbejder med den nederste halvdel af kroppen for at få fuldt udbytte af sessionen.

Bagfra. Denne position er certificeret guld, når det kommer til både nydelse og forbrænde et par kalorier. En fantastisk måde at maksimere fordelene på, når du er i denne position, er at bringe et ben ud 90 grader væk fra din midsektion. Ved at gøre det vil det ikke kun være en god træning, men det bør bestemt også gøre din partner vild ved at vise din fleksibilitet, styrke og balance. Med fokus på kerne- og glutemusklerne styrker du flere dele af din krop, mens du får maksimal glæde!

Stående. Sig farvel til sengen og find gulvet i stedet for. Mens du står overfor din partner, skal du bøje det ene ben og prøve at hæve det så højt som muligt. Den position, afspejler et fælles knætræk eller -tryk. Dine undermavemuskler vil komme på overarbejde og jo mere du udøver denne position jo stærkere vil din kerne blive, what’s not to like?

Share:

Del på facebook
Del på twitter
Del på pinterest
Del på linkedin
Scroll til toppen